+ Yorum Gönder
1. Sayfa 124 ... SonuncuSonuncu
Kültür-Sanat ve Ücretsiz E-Kitaplar Bölümünden Çıkmış polislik sınav soruları ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. Gökhan
    Emekli


    Çıkmış polislik sınav soruları





    Çıkmış polislik sınav soruları Forum Alev
    Arkadaşlar buraya Polislik Deneme Sınavlarını Koyuyorum Zaten Sınavdada bu sorulara benzer sorular çıkıyor

    Eğer İndiremezzseniz Yada link silinirse bura yazın linki düzeltiriz yardımcı oluruz,,sorun olursa yazarsınız Kolay Gelsin

    Tarih Sınavı
    Türkçe Sınavı
    Türkçe 2 Sınavı
    Türkçe 3 Sınavı
    Coğrafya Sınavı
    Matematik Sınavı


    http://rapidshare.com/files/90763591/___305_km__305___351__polislik_s__305_nav_sorular_ _305_.rar.html

    7 nci mesajdaki dosyalardır









  2. ahfa
    Özel Üye





    nie kardes polis mi olacan

    osym nin yaptigi bir sinavsa buluruz









  3. ayvmft
    Üye
    Polis meslek yüksek okulu için çıkan soruları ösym yayınlamıyor. Başvuru yapılırken başvuruların yapıldığı yerde kitapları satıp gelir sağlıyorlar. İnternette bulmak çok zordur.









  4. Selim
    Üye
    Alıntı polat_1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nie kardes polis mi olacan

    osym nin yaptigi bir sinavsa buluruz

    Valla polat en garantili meslek polislik hemde küçüklüğümden beri istediğim bi meslek



  5. turkag
    Yeni Üye
    pmyo pomem polis polislik komiser yardımcılığı komiserlik polis meslek yüksek okulu polis meslek eğitim merkezi pmyo çıkmış sorular pomem çıkmış sorular rütbe terfi özel güvenlik yurtdışı misyon koruma sınavı gibi konularda geçmişte yapılan tüm sınav soruları, konu anlatımı, deneme sınavı arayan arkadaşların dikkatine
    herhangi bir arama motorudan (google, yahoo) polislik veya polislik.net kelimesini arattırın, karşınıza tüm sorular çıkacaktır



  6. naz71
    Yeni Üye
    soruları bulabildiniz mi bulduysanız bu adrese gönderebilirmisiniz şimdiden tşklr



  7. adelante99
    Yeni Üye
    Bu soruları bulmak için baya uğraşmıştım. Teşekkürler. Ancak bir şey sormak isterim. Bu hangi yıl sorularıdır?



  8. Gökhan
    Emekli
    Alıntı adelante99 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu soruları bulmak için baya uğraşmıştım. Teşekkürler. Ancak bir şey sormak isterim. Bu hangi yıl sorularıdır?
    Arkadaşım benim verdiğim sorular polislik sınavında çıkan sorular deyil,polislik deneme sınavı sorularıdır

    çıkmış soruları internette yayınlamıyorlar,ama benim verdiğim linki siz genede indirin, çünkü sınavdada bunlara benzer sorular çıkıyor



  9. pesimist01
    Yeni Üye
    bulabılen war mı acaba warsa adresı soyleyebılır mı??



  10. rbdmelda
    Yeni Üye
    arkadaşlar slm ben bu soruları indirmeyi dndm ancak olmadı yani gözat kısmına takıldım yardım edebilir misiniz??



  11. BY_ÇeTiiiN
    Yeni Üye

    --->: Çıkmış polislik sınav soruları





    Arkadasim VerdİĞİn Lİnk İÇİn Tesekkur Ederİm EmeĞİne SaĞlik



  12. yuksel^
    Yeni Üye
    Karde$ bana cıkmıs sınav soruları lazım bi el atın bu aksam pm bekliyorum

    simdiden saolun OKBYE



+ Yorum Gönder
1. Sayfa 124 ... SonuncuSonuncu

Hızlı Cevap Hızlı Cevap


:
2007 polislik sınav soruları,  2011 komiser yardımcılığı sınav soruları indir,  komiser yardımcılığı çıkmış sorular indir,  2007 pmyo sınav soruları,  komiser yardımcılığı çıkmış sınav soruları
5 üzerinden 4.00 | Toplam : 3 kişi