+ Yorum Gönder
Donanım ve Ekran Kartı Bölümünden Bilgisayarım Hakkında Bilgi Ve Yardım ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. eserli2008
    Yeni Üye


    Bilgisayarım Hakkında Bilgi Ve Yardım





    Bilgisayarım Hakkında Bilgi Ve Yardım Forum Alev
    ARKADAŞLAR BİLGİSAYARIM HAKKINDA BANA YARDIMCI OLURMUSUN
    PC.NİN ÖZELLİKLERİ

    İNTEL PENTİUM DUAL CORE CPU E2160 1.80 GHZ 800 MHZ 1MB İŞLEMCİ
    1 GB RAM DDR2 667 MHZ
    80 GB HDD
    NVIDIA GE FORCE 6600 512 MB EKRAN KARTI 128 BIT DDR2
    GIGABYTE 945GCMX-S2 SES+VGA+LAN DDR2 SATA ANAKART
    PCI EXPRESS
    BİLGİSAYARIM SİZCE FIFA 2010 VE İYİ OYUNLARİÇİN YETERLİMİ
    KALİTELELİMİ SİZCE

    ŞİMDİ EKRAN KARTINI DEĞİŞTİRCEM ZOTAX 9500 1024 MB EKRAN KARTI ALICAM
    RAM.İDE YÜKSELTMEYİ DÜŞÜNÜYORUM AMA ŞU AN PC.İMDE 1 GB RAM VAR BİLGİSAYARCI 1 GB RAM DAHA TAKARIZ DEDİ YANINDA
    ANLAMADIĞIM BURDADA 1 GB RAM EKLESEK 2 GB OLURMU GERÇEKTEN YANINA
    YOKSA 1GB RAM.İ ATIP YERİNE TEK 2 GB RAM.Mİ TAKMAK DAHA FAYDALI OLUR

    ŞU AN FIFA 2010 DEMEOYU SORUNSUZ AÇIYO OYNUYORUM
    AMA FIFA 2009.DA DONMA YAPIYO GRAFİKLERDE
    RESİDEN EVİL 5.İ YÜKLÜCEM
    ZOTAX 9500 1024 MB EKRAN KARTI SİZCE NASIL KALİTELİMİ
    İŞLEMCİM YETERLİMİ Bİ YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
    TEŞEKKÜRLER












  2. eserli2008
    Yeni Üye





    ayıptır ya bi yardımcı olucak yokmu









  3. Hasan
    Özel Üye
    ayıptır ya bi yardımcı olucak yokmu
    burası ; soru - cevap sitesi değil malesef.

    soru(n)larınıza anında yanıt alamayabilirsiniz. konu hakında bilgisi olan kişi yada kişiler online olmayabilir.









  4. Kadir
    Özel Üye
    ARKADAŞLAR BİLGİSAYARIM HAKKINDA BANA YARDIMCI OLURMUSUN
    PC.NİN ÖZELLİKLERİ

    İNTEL PENTİUM DUAL CORE CPU E2160 1.80 GHZ 800 MHZ 1MB İŞLEMCİ
    1 GB RAM DDR2 667 MHZ
    80 GB HDD
    NVIDIA GE FORCE 6600 512 MB EKRAN KARTI 128 BIT DDR2
    GIGABYTE 945GCMX-S2 SES+VGA+LAN DDR2 SATA ANAKART
    PCI EXPRESS
    BİLGİSAYARIM SİZCE FIFA 2010 VE İYİ OYUNLARİÇİN YETERLİMİ
    KALİTELELİMİ SİZCE

    Öncelikle Fifa 2010 için Minimum Sistem Gereksimleri Şöyledir.

    · Windows XP SP2/SP3 veya Vista
    · 2 GB RAM
    · 512 MB ekran kartı (NWDİA 7000 ve sonrası) PIXEL SHADER 3
    · 8 GB HDD
    · EAX DİRECT X 9c destekli ses kartı
    · ADSL İnternet Bağlantısı (Online etkinlikler için)
    İşlemcin ve Ekran Kartın Şimdilik Bu oyun için yeterli duruyor. Sıkıntı RAM de olabilir. Yükseltmen iyi olacaktır.


    ŞİMDİ EKRAN KARTINI DEĞİŞTİRCEM ZOTAX 9500 1024 MB EKRAN KARTI ALICAM
    RAM.İDE YÜKSELTMEYİ DÜŞÜNÜYORUM AMA ŞU AN PC.İMDE 1 GB RAM VAR BİLGİSAYARCI 1 GB RAM DAHA TAKARIZ DEDİ YANINDA
    ANLAMADIĞIM BURDADA 1 GB RAM EKLESEK 2 GB OLURMU GERÇEKTEN YANINA
    YOKSA 1GB RAM.İ ATIP YERİNE TEK 2 GB RAM.Mİ TAKMAK DAHA FAYDALI OLUR


    Anakarının 2 RAM yuvası vardır. Sarı Renkli Yerler RAM yerleridir. Birinde Takılı Mevcut 1GB var ise diğerine de 1 veya 2 GB takılabilir.
    Yani 1GB RAM i çıkartıp tek 2GB takmana lüzum yok. Bilgisayarcının dediği gibi 1 GB takılabilir fakat sana tavsiyem 2GB Taktır. Mevcut olan 1Gb Ram+2GB taktırdığında 3Gb RAM ile bilgisayarın daha da performanslı olacaktır.


    ŞU AN FIFA 2010 DEMEOYU SORUNSUZ AÇIYO OYNUYORUM
    AMA FIFA 2009.DA DONMA YAPIYO GRAFİKLERDE
    RESİDEN EVİL 5.İ YÜKLÜCEM
    ZOTAX 9500 1024 MB EKRAN KARTI SİZCE NASIL KALİTELİMİ
    İŞLEMCİM YETERLİMİ Bİ YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
    TEŞEKKÜRLER

    Yukarıda Fifa Oyunu için Minimum Sistem Gereksimlerini Yazdım, Ekranda Donma Oluyor İse dediğim gibi önce Ram takviyesi yap ve oyunu Oyna, Eğer Donma yapıyorsa ve donamınsal bir problem yok ise Ekran kartını Yükseltmeni Tavsiye ederim.



  5. eserli2008
    Yeni Üye
    çok teşekkür ederim önce dediğin gibi ram.i yükselticem



+ Yorum Gönder
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi